18 Mayıs 2017 Perşembe

Fantalı Pasta

Malzemeler

- 3 Yumurta
- 1 Su bardağı şeker Seker
- 1 Çay bardağı sıvıyağ
- 1 çay bardağı Fanta
-  225 gr un
- 1 paket kabartma tozu

Üzeri icin

- üzerine yetecek Kadar çilek
- 2 veya 3 yemek  kaşığı çilek marmelatı
- Muzlu puding (Pişmeyen)
- 2 yemek kaşığı Fanta

Yapilisi :  Selam canlar sizi Fantalı Pasta tarifim var. Ben tadına bayılıyorum, bakalım sizde deneyip beğenecek misiniz? :)

Ilk önce yumurta ve şekeri kar gibi Beyaz olana Kadar çırpıyoruz. Üzerine fanta ve sıvıyağı ekliyoruz. Son olarakta un ve kabartma tozunu ekleyoruz ve tahta kaşıkla karıştırıyoruz ki sönmesin. Kelepçeli kalıpta 160 C fırında 20, 25  dk pişiriyoruz. Kekimizi fırına verdikten sonra üzeri için olan puddingi hazırlıyoruz ama tarifinden biraz Katı olacak şekilde hazırlıyoruz  ve 2 yemek kaşığı fantayı da ileve Edip çırpmaya devam ediyoruz. Kekimiz soğuduktan sonra üzerine çilek marmelatını sürüyoruz onun üzerinede dilimlediğimiz çilekleri diziyoruz ve onun üzerine de pudingi döküp iyice düzlüyoruz. En üste tarçın sevpelirsiniz ben çikolata sosu kullandım. kolay gelsin. benim fanta kokan pastam Hazır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymali Spagetti

Malzemeler - 1 paket Spagetti - 300gr kiyma - 1 yemek kasigi salca - istege bagli baharat - 1 sogan  - 1 domates Yapilisi:  Spagett...