11 Mayıs 2017 Perşembe

Süpriz Kek

Malzemeler

- 2 Yumurta
- 1 çay bardağı Şeker 
- 1 çay  bardağı sıvıyağ 
- 1 çay bardağı yoğurt 
- 1 çay bardağı süt
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya
- 2 muz, ceviz
- 1 paket çikolatalı Pudding

Yapilisi :  Selam hanımlar ben bu tarz tatları çok seviyorum size de tavsiye ederim.
Ilk önce Şeker ve yumurtaları çırpıyoruz . Daha sonra da diğer malzemeleri ilave edip keki karıyoruz ve iyice margarinle yağladığmız kalıba alıyoruz. 180 C önceden ısıtılmış fırında 50 dk veya 1 Saat pişiriyoruz. Kekimiz fırındayken yer puddingi paketin üzerindeki gibi hazırlıyoruz. Kek pişip soğuduktan sonra Üzerinden biraz kesiyoruz ve içine boşaltıyoruz. Boş kısma bolca muz, ceviz  ve Pudding koyuyoruz. Üzerin kestiğimiz parca ile tekrar kapatıyoruz. En son da ben Beyaz çikolata eritip kullandım. Siz normal çikolatada kullanabilirsiniz. Haaa  unutmadan benim kalıbım çok ufak oldugu için malzemelerimde ona göre siz kendi kalıbınıza göre malzemleri arttırabilir veya eksiltebilirsiniz. Kolay gelsin şimdiden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymali Spagetti

Malzemeler - 1 paket Spagetti - 300gr kiyma - 1 yemek kasigi salca - istege bagli baharat - 1 sogan  - 1 domates Yapilisi:  Spagett...