27 Şubat 2017 Pazartesi

Kremalı Kemalpaşa Tatlısı


Malzemeler

- 1 Paket Kemalpaşa ( Paketin üzerindeki tarife göre hazırlanır )
- 1 Litre Süt
- 1 Su bardagi Şeker 
- 4,5 Yemek kaşığı nişasta ( Ben kremama 3,5 yemek kaşığı nişasta kullandım çok Katı sevmediğim için siz de yapabilirsiniz)
- 1 paket vanilya

Yapilisi :   Çok ama pratik bir o kadar da lezettli acil gelen misafirlariniz için ideal bir Tatlı :). Gelelim yapılışına hazırladığımız Kemalpaşaları soğuduktan sonra  cuplara alıyoruz. Sonra krema malzemeleriyle kremayı pişiriyoruz. Biraz ılıdıktan sonra Kemalpaşa olan cuplara pay ediyoruz ve üzerlerini istediğimiz gibi süsleyip dolapta dinlenmeye alıyoruz. Cuplarınız yoksa ben en büyük ve geniş fincanlarımı da kullanıyorum onunla da bir resim attım fikir olsun diye.  Afiyet olsun kolay gelsin :) ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymali Spagetti

Malzemeler - 1 paket Spagetti - 300gr kiyma - 1 yemek kasigi salca - istege bagli baharat - 1 sogan  - 1 domates Yapilisi:  Spagett...