23 Şubat 2017 Perşembe

Meyveli Bisküvili Kolay Pasta

Malzemeler

- 1veya 1,5  su bardağı süt
- 2 paket bisküvi (birisi kakaolu değeri sade)
- 3 paket Kremşanti 
- 3,4 buz
- ve yeteri kadar çilek
- Kırmızı gıda boyası

Ganaj İçin 

- 1  (200 gr) tane sıvı krema ( Schlagobers )
- 200 gr çikolata 

Yapilisi :  Kremşantiyi süt ile çırpıyoruz. Serteleşen Kremşantinin içine büskivileri ufalıyoruz ve iyice karışmıyoruz. Daha sonra meyveleri dilimliyoruz ve yine iyice karıştırıyoruz. Karıştırdığımız karışımı yağlı kağıt serili kek kalıbına döküyoruz ve aralarında boşluk kalmaması için bastırıyoruz. Üzerini iyice düzeltiyoruz ve 3 Saat kadar buzlukta donması için bekletiyoruz. Pastayı dondurucudan çıkardıktan sonra bir bıçak yardımı ile kelepçeli kalıptan çıkaralım ve servis tabağına alalım. Ganaj için sıvı kremayı ocağa alalım kremayı kaynamaya yakın ocaktan alalım ve içine çikolatayı koyalım. Çikolata eriyinceye kadar karıştıralım ve soğuk pastamızın üzerine ılık ganajımızı dökelim ve soğuması için yarım saat buzdolabında dinlendirelim. Kolay gelsin şimdiden çok kolay ve pratik bir tarif. En fazla 15 dakikanızı alır.

Not: Ben bu pastayı kardeşim için yaptım ve onun çileğe alerjisi olduğu için kullanmadım. Ama kendimize yapınca tabiki de kullanıyorum 😉 Cünkü daha lezzetli oluyor, belirtmek istedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymali Spagetti

Malzemeler - 1 paket Spagetti - 300gr kiyma - 1 yemek kasigi salca - istege bagli baharat - 1 sogan  - 1 domates Yapilisi:  Spagett...