27 Şubat 2017 Pazartesi

Tavuklu Patates Salatası


Malzemeler

 - Yeteri Kadar patates ( Yani ne Kadar çok yapacağınıza bağlı size bırakıyorum miktari :) )
- 1 Tavuk Göğsü 
-  Çeşitli baharatlar( tabi burda da isteğe bağlı olarak baharatlıyoruz)
- Üzeri için sarımsaklı yoğurt ve biraz eritilmiş tereyağı
- Bezeyle, mısır , barbunya

 Yapilisi : Biliyoruz ki patates salatasını çok fazla çeşitlendirebiliriz ve şimdiki tarifimde tam onu yapıyoruz ;) . Ilk önce tavuk göğsünü haşlayarak  pişiriyoruz ve piştikten sonra tiftikliyoruz. Daha sonra  patatesleri haşlıyoruz ve eziyoruz . Ezdiğimiz patatesleri baharatlıyoruz ve bezelye, mısır , barbunyayı da ilave ediyoruz. Kullanacağınız kalıba strejfoliye ile kaplıyoruz ki kalıptan kolay çıksın diye. Ben tart kalıbı kullandım siz de baska şeyler kullanbilirsiniz. Daha sonra ezip ve  baharatladığımız patatesi strej folyenin üzerine iyice bastırarak yerletiriyoruz.Daha sonra servis tabağına ters çevirip kalıptan çıkarıyoruz. Onun üzerine de tiftikledigimiz tavuk göğsünü koyuyuruz. Ve en son da sarımsaklı yogurt ve tereyağını üzerine gezdiriyoruz. ( Ben şanslı olduğum için Kayınvaldemin yolladığı domates sosunu kullandım tereyağı yerine :) ). Bu işlemde bittikten sonra dilimleyip servis edebiliriz. Ayifet olsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymali Spagetti

Malzemeler - 1 paket Spagetti - 300gr kiyma - 1 yemek kasigi salca - istege bagli baharat - 1 sogan  - 1 domates Yapilisi:  Spagett...