25 Nisan 2014 Cuma

KremaLı Revani

Malzemeler
_ 4 yumurta
_ 1 su b. Seker
_ 1 cay bardagi irmik
_ 1 paket kabartma tozu, vanilya
_ 4 corba k. Un
_ Cilek
Serbeti icin: 3 su b. Su, 3 su b. Seker
Üzeri icin: Krem santi veya benim gibi muzlu krema

Yapilisi: Önce serbeti kaynatiyoruz ve sogumaya birakiyoruz. Sekeri karistirma kabina aliyoruz üzerine yumurtalari kiriyoruz. Köpürene kadar mikserle cirpiyoruz. Irmigi, kabartma tozunu, vanilyayi ve unu ilave ediyoruz. Kabarmis olan yumurtali karisimi söndürmemek icin tahta kasikla altan altan karistiriyoruz. Karisimi alti yaglanmi dikdörtgen borcama bosaltiyoruz ( Ben küçük borcam da yaptim sizi yaniltmasin. Ben malzemleri azaltarak yaptim). 2 dk bekletiyoruz ve önceden isitilmis 170° C de pisiriyoruz. Tatlimiz firindan ciktiktan 10 sonra serbeti üzerine gezdiriyoruz. Cilekleri minik minik dogruyoruz. Tatlimiz soguyunca kremasini da üzerine sürüyoruz ve dogranmis cilekle süslüyoruz. ( tabi baska sekilde de süseleyebilirsiniz). Tatlimiz hazir. Afiyet olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymali Spagetti

Malzemeler - 1 paket Spagetti - 300gr kiyma - 1 yemek kasigi salca - istege bagli baharat - 1 sogan  - 1 domates Yapilisi:  Spagett...